Opel Adam ime je dobio po osnivaču te marke. Izgled budućeg najmanjeg Opela brižljivo je čuvan – do sada – kao što je dugo čuvan i sam naziv modela razvijanog pod kodnim imenom Junior.
Automobil je dug 370 centimetara te je 172 cm širok i moći će povesti četvero ljudi. Međuosovinski razmak od 231,1 cm osigurava mu iznimno prostranu unutrašnjost. Opel, podsjetimo, već ima mali automobil prilično prostranog i funkcionalnog interijera, no Agila se ne može pohvaliti i atraktivnim izgledom. Adam, pak, izgleda odlično. Linije su mu dinamične i moderne, energične. Ovaj novi automobil osmišljen je u Njemačkoj, gdje će se i proizvoditi.
Dolazi u trovratnoj karoserijskoj izvedbi, s ''lebdećim'' krovom u drugoj boji. Adam je prvi šminkerski Opel, “image automobil” poput Fiata 500. Svjetsku premijeru doživjet će u rujnu, na salonu automobila u Parizu. Nakon pariškog premijernog izlaganja moći će se i naručiti. U prodajne salone Opel Adam stiže u siječnju 2013. godine.
Opel Adam pokretat će tri efikasna benzinca: 1,2-litreni sa 70 konjskih snaga, 1,4 sa 87 konja i 1,4- litreni agregat sa 100 KS. Agregati će biti upareni sa 5-brzinskim ručnim prijenosom. Poslije stižu i nove generacije motora, koje će biti uparene s također novim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Nova generacija malih benzinskih motora imat će izravno ubrizgavanje, turbopunjač i start/stop tehnologiju. Opel najavljuje da će Adam u A segment vozila uvesti premium-tehnologiju.
Adamov interijer inspiriran je onim iz automobila više klase. Njegov informacijsko-komunikacijski sustav obuhvatit će i integraciju pametnog telefona u automobil te će internetske aplikacije biti dostupne u kabini.
Umjesto klasičnih paketa opreme, kupci će birati između tri stila – trendovskog, elegantnog i sportskog – a opremu će slagati sami, zahvaljujući gotovo neograničenim mogućnostima personalizacije.
Uz velik izbor boja karoserije, tri boje krova, različite boje unutrašnjosti, ukrasa i raznih obloga stropa automobila, u ponudi će biti i krov iznutra osvijetljen LED lampicama. ADAM u A-segment donosi mnoge napredne i inovativne tehnologije karakteristične za više segmente. Prvi će put u tom segmentu biti dostupna nova generacija napredne pomoći pri parkiranju, a to će istodobno biti i premijera tog sustava u jednom Opelovu automobilu. Vozač aktivira sustav pomoću gumba na prednjoj konzoli, a sustav ga obavještava kada prođe pored parkirališnog prostora dovoljno velikog za bočno parkiranje automobila. Nakon toga sustav automatski vodi vozilo na parkirno mjesto, pri čemu vozač mora samo nadzirati kočnicu, spojku i stupanj prijenosa. Još je jedna novost u ovom segmentu grijani upravljač.
Adam će imati i ESP, pomoć pri kretanju na uzbrdici, električni servoupravljač s gradskim modom...
Dakle, stiže nam zanimljiv i atraktivan automobil kojim Opel napada Fiatov "image model" 500, ali i Minijevu Gamu. Jedva čekamo.
Corser ili "muška corsa" :)